امروز : 16 تیر 1403
معاونت تحقیقات و فناوری
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1398/11/22 - 10:58
  • 11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zshy

کسب رتبه دوم کشوری در ماراتون آموزش پزشکی توسط دانشجویان پزشکی و دندان‌پزشکی دانشگاه


به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دو تیم دانشجویی پزشکی و دندان‌پزشکی دانشگاه که برای شرکت در ماراتون آموزش پزشکی کشور اعزام شده بودند موفق به کسب رتبه دوم کشوری شدند.


 در این ماراتون آموزش پزشکی که در مشهد برگزار شد دانشجویان عضو کمیته تحقیقات دانشجویی و کمیته دانشجویی توسعه آموزش به صورت دو تیم اعتلاف دانشجویی رشته پزشکی و دندانپزشکی در هر دو حوزه پزشکی و دندانپزشکی موفق به کسب رتبه دوم  شدند.


اعضای تیم پزشکی شامل خانمها مینا مولایی، فائزه آقایی، فریما رئیسی و سنا شاهمرادی و آقایان سجاد محمدزاده و مسعود زمانی فرد بودند و اعضای تیم دندانپزشکی را خانمها سمانه تیموری، فاطمه صانعیان و آقای مهرداد بقایی تشکیل دادند.


 


گفتنی است که این گروه دانشجویی با همت معاون تحقیقات و فناوری و معاون آموزشی دانشگاه و با تلاشهای خانم دکتر فاطمه عطوف سرپرست محترم کمیته تحقیقات دانشجویی و خانم دکتر فخرالسادات میرحسینی سرپرست محترم کمیته توسعه آموزش پزشکی به این ماراتن اعزام شده بودند.


معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه کسب این افتخار را به ریاست محترم دانشگاه، معاون محترم آموزشی، مدیران محترم دانشکده های پزشکی و دندانپزشکی، دانشجویان عزیز و کمیته تحقیقات دانشجویی و کمیته دانشجویی توسعه آموزش دانشگاه تبریک عرض می‌نماید.


 















قابل ذکر است که هدف از برگزاری این مسابقه که به همت کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و در حاشیه فستیوال " هر دانشجو یک ایده" در روزهای 19 و 20 بهمن ماه ۱۳۹۸برگزار شده سنجش میزان آمادگی دانشجویان پزشکی برای پذیرفتن نقش آینده  خود به عنوان پزشک با ارزیابی عناصر مؤثر در موفقیت یک پزشک اعم از مهارت ها و توانایی های علمی، پژوهشی و بالینی با در نظر گرفتن ضریب تأثیر آنها و تفاوت دانشجویان در آنچه به آنها آموزش داده شده است در بستر آموزش پزشکی مبتنی بر توانمندی و به استناد کارشناسان برجسته ی آموزش پزشکی کشور و پزشکان موفق این مرز و بوم  بود.لازم به ذکر است این طرح براساس فریم ورک پزشک متخصص و متعالی Can. Med. است و هر دانشجو با آنچه باید از لحاظ تئوری آموخته باشد مقایسه خواهد شد (#عدالت ). 



  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 100689
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم