امروز : 15 تیر 1403
معاونت تحقیقات و فناوری
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1400/09/23 - 11:35
  • 19
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZMrz

سخنرانی علمی رییس مرکز تحقیقات دانشکده دندانپزشکی دانشگاه مارکت



سخنرانی علمی و نشست هم اندیشی با عنوان، مهندسی بافت، و پرینت سه بعدی و کاربرد آن در طب بازساختی با حضور دکتر لعبت طیبی دانشیار و رییس مرکز تحقیقات دانشکده دندانپزشکی دانشگاه مارکت در دانشگاه برگزار شد.



خانم دکتر طاهره مازوچی مدیر گروه علوم سلولی کاربردی دانشگاه هدف از برگزاری این برنامه علمی را انتقال آخرین یافته ها و دانش و تجربیات علمی جهانی به شرکت کنندگان و نیز همفکری جهت همکاری های علمی بین دانشگاهی بیان کرد.



به گزارش روابط عمومی، دکتر حمیدرضا بنفشه معاون تحقیقات و فناوری در ادامه ضمن خوشامدگویی به مهمانان، در این نشست آخرین یافته های علمی در مورد بیومتریال های مورد استفاده برای ساخت داربست و روش های ساخت داربست در زمینه مهندسی بافت های سخت مانند استخوان و دندان ارائه شد.



رییس مرکز تحقیقات دانشکده دندانپزشکی دانشگاه مارکت در حاشیه این سخنرانی گفت: در این نشست بر نقاط مشترک همکاری با دانشگاه علوم پزشکی کاشان تاکید گردید و محورهایی که می تواند زمینه ساز همکاری دانشگاه با مراکز پیشرفته علمی دنیا گردد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.



دکتر لعبت طیبی، همچنین در زمینه اجرای طرح‌های مشترک پسا دکترا و دکترای دانشکده پزشکی و دندانپزشکی، با دانشگاه علوم پزشکی کاشان اعلام آمادگی کرد.



دکتر لعبت طیبی، فارغ التحصیل رشته فیزیک در مقطع لیسانس از دانشگاه صنعتی شریف و فوق لیسانس از دانشگاه McMaster  کانادا و دکترا از دانشگاه  University of California-Davisامریکا در رشته زیست مواد(biomaterials)  است.



ایشان در بین سال های 2011 تا 2014 به عنوان استادیار مهندسی و علوم مواد در دانشگاه Oklahoma State  فعالیت داشته است و هم اکنون دانشیار و رییس مرکز تحقیقات دانشکده دندان پزشکی دانشگاه مارکت Marquetteاز سال 2014 می باشد.



این نشست در سالن غدیر کتابخانه مرکزی دانشگاه با حضور اعضای هیات علمی، دانشجویان، محققان و علاقه مندان برگزار شد.



 







  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 101220
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم