امروز : 16 تیر 1403
معاونت تحقیقات و فناوری
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1398/03/29 - 12:30
  • 5
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zzdy

حضور پروفسور Schroeder متخصص توانبخشی و علوم اجتماعی و عضو هیات علمی دانشگاه هامبورگ آلمان در معاونت تحقیقات وفناوری


 



 به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کاشان ، به همت  معاونت تحقیقات وفناوری و دانشکده پرستاری، نشست صمیمانه ای با حضور پروفسور یواخیم شرودر رییس برنامه نیازهای آموزشی ویژه دانشگاه هامبورگ و دکتر پیام شیروانچی مسئول هماهنگی روابط و همکاری های بین دانشگاه های علوم پزشکی ایران با آلمان ، به‌ منظورشناسایی و توسعه تبادلات علمی - آموزشی و همکارهای پژوهشی مورخ 25 /3 /98  برگزار گردید. شایان ذکر است پروفسور شرودر در زمینه توانبخشی و درمان ناتوانی های جسمی،روانی و اجتماعی تجربیات فراوانی در کشورهای مختلف داشته اند.



در این جلسه ، دکتر بنفشه با برشمردن توانایی‌های دانشگاه کاشان ، اظهار کرد اقدامات اولیه برای طراحی و تصویب یک پروپوزال مشترک در زمینه توانبخشی سالمندان بین دانشگاه کاشان و هامبورگ انجام شده است.



در ادامه دکتر کوچکی ریاست دانشگاه به پاس خدمات پروفسور یواخیم شرودر در حوزه امور معلولین و توانبخشی سالمندان از ایشان تقدیر نمودند.



همچنین پروفسور یواخیم شرودر با حضور  در «مرکزمعلولین جسمی حرکتی کاشانه مهر» سخنانی پیرامون آخرین اطلاعات علمی روز دنیا در زمینه بازتوانی ، نوتوانی معلولین و  ارائه راهکارها جهت ارتقاء کیفیت زندگی معلولین  ایراد نمودند.















 



پروفسور یواخیم شرودر در مدت حضور در کاشان از  مرکز سالمندی گلابچی با هدف ارائه پیشنهادات و راهکارها در این حوزه در جهت ارتقا کیفیت زندگی سالمندان دیدار کردند.



دانشگاه هامبورگ جزو 15 دانشگاه برترکشور آلمان و در میان 220 دانشگاه برتر جهان است و در این دانشگاه 42000 دانشجو مشغول به تحصیل هستند که پنج هزار نفرآنها خارجی است.




 



  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 100468
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم