امروز : 14 تیر 1403
معاونت تحقیقات و فناوری
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/08/10 - 08:55
  • 66
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZaXB

جلسه بررسی و رفع چالش های مربوط به بودجه و نیروی انسانی معاونت تحقیقات و فناوری برگزار شد.

این جلسه با حضور آقای دکتر غلامعلی حمیدی معاون محترم تحقیقات و فناوری، آقای دکتر نجات خیری‌پور معاون محترم توسعه منابع و نیروی انسانی، آقای نبی‌الله تازنگ مشاور محترم رئیس دانشگاه در امور مالی و جمعی از مدیران برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور آقای دکتر غلامعلی حمیدی معاون محترم تحقیقات و فناوری، آقای دکتر نجات خیری‌پور معاون محترم توسعه منابع و نیروی انسانی، آقای نبی‌الله تازنگ مشاور محترم رئیس دانشگاه در امور مالی، دکتر محسن اربابی مدیر محترم آزمایشاه جامع و جمعی از مدیران مالی  و اداری دو معاونت برگزار گردید اهم چالش های مربوط به بودجه و نیروی انسانی معاونت تحقیقات و فناوری مرود بررسی قرار گرفت.

در ابتدای جلسه آقای دکتر غلامعلی حمیدی ضمن خوش آمد گویی به مهمانان، حضور ایشان را مایه دلگرمی دانست و ابراز امیدواری کرد که تصمیمات بسیار خوبی برای  رفع مسایل و چالش های حوزه مالی و اداری معاونت گرفته شود. همچنین ایشان گزارشی از نقاط قوت، دستاوردها و اهم چالش های مالی و اداری معاونت ارائه داد. در ادامه آقای دکتر محسن اربابی ضمن خیرمقدم به حاضران، در خصوص اهمیت دو شاخص نیروی انسانی و منابع مالی در توسعه پژوهش و فناوری صحبت کردند.

سپس آقای دکتر مجید لطفی‌نیا از فناوران مرکز رشد گزارشی از فعالیت ها و محصولات تولید شده در شرکت دانش‌بنیان دلسا تشخیص آریا ارائه نمود. در ادامه آقای نبی‌الله تازنگ در خصوص اهمیت و نقش پژوهش در توسعه دانشگاه و همچنین لزوم داشتن نگاه جامع به این حوزه مواردی مطرح نمود. در ادامه جلسه نیز دستور کار جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 109108
کلمات کلیدی
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید