امروز : 18 شهریور 1403
  • 1403/06/10 - 12:14
  • 19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZRXS

برگزاری جلسه ویژه جهت پروژه کاشان شهر نمونه ترافیکی

برگزاری جلسه ویژه جهت پروژه کاشان شهر نمونه ترافیکی

پروژه کاشان شهر ایمن ترافیکی که مقدمات و مراحل اجرایی آن از سال 1401  آغاز شده است تا کنون با همکاری سازمانها و نهادهای مختلف منطقه ای و کشوری به پیش رفته و فاز نخست اطلاعاتی آن به انجام رسیده است.

به علت موانع اجرایی موجود در مسیر این پروژه جلسه ای در شهریورماه با حضور ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی کاشان آقای دکتر کوروش ساکی، معاونین محترم توسعه مدیریت و منابع،تحقیقات و فناوری دانشگاه، مشاور مالی ریاست دانشگاه،ریاست و کمیته فنی پروژه و اعضای مرکز تحقیقات تروما و مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی موثر بر سلامت برگزار شد.

در این جلسه راهکارهایی مطرح و تصمیمات لازم اخذ شد. از آنجا که این پروژه تنها با همکاری همه سازمانهای ذی ربط امکان اجرا خواهد داشت مقرر شد امکان همکاری های برون بخشی و بین بخشی و تصمیم سازی با مشارکت ذینفعان پروژه فراهم شود و اختیارات این پروژه برای اقدامات منطقه ای و کشوری افزایش یابد.

مقرر شد جهت بررسی این اقدامات جلسه دیگری طی دو هفته آینده با حضور ریاست محترم دانشگاه برگزار گردد.

سازمانها و نهادهای همکار با پروژه ملی کاشان شهر ایمن ترافیکی شامل نیروی انتظامی، شهرداری، فرمانداری، پلیس راهور، شورای شهر،مرکزمدیریت حوادث و فوریت های پزشکی، پزشکی قانونی، ثبت  احوال، آرامستان، بیمه ها وکلیه سازمانهای ذینفع ترافیک می باشد.

  • گروه خبری : مرکز تحقیقات تروما,اخبار مرکز تحقیقات تروما,یافته های جدید مرکز
  • کد خبر : 131890
کلمات کلیدی
فهیمه سربندی-تروما
خبرنگار

فهیمه سربندی-تروما

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید