امروز : 17 تیر 1403
معاونت تحقیقات و فناوری
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1397/04/04 - 08:33
  • 8
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zb6y

گزارش بازدید مدیر دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه از شرکت خوشبو صدف کاشان ( تم تم)

گزارش بازدید از شرکت فرآورده های گوشتی خوشبو صدف کاشان (تم تم) توسط مدیر دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه



نشست صمیمانه مورخ 30/ 3/ 1397 در محل شرکت خوشبو صدف کاشان با نام تجاری تم تم با حضور آقای دکتر رحمانی مدیر دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه و آقای مهندس بخشیانه مدیر عامل این شرکت برگزار گردید.



در این نشست ضمن بررسی وضعیت صنایع به لزوم ارتباط صنعت با دانشگاه پرداخته شد و چگونگی ارتباط این دو بخش با یکدیگر مورد بررسی قرار گرفت.



طی بررسی های به عمل آمده مقرر گردید دانشگاه همکاری های لازم در زمینه آنالیزهای پیشرفته مربوط به صنعت از قبیل آنالیز فلزات سنگین و سنجش میزان آنتی بیوتیک در فرآورده های گوشتی را با شرکت تم تم به عمل آورد. هم چنین با آموزش پرسنل شرکت در زمینه ایمنی و بهداشت و اخذ تاییدیه های استاندارد ISOو  HACCPو CACسایر استاندارد های مرتبط با فرآورده های غذایی، راه را برای پیمودن مسیر های پیشرفت در صنعت تسهیل نماید.



از طرفی مدیر عامل شرکت خوشبو صدف کاشان اظهار داشت که با هماهنگی و همکاری لازم با پرسنل شرکت زمینه را برای بازدید و گذراندن واحد های کار آموزی دانشجویان تغذیه و بهداشت دانشگاه تسهیل نماید.



در پایان نیز مقرر گردید تا با تهیه و تنظیم تفاهم نامه همکاری بین مدیر دفتر ارتباط با صنت و مدیر عامل شرکت فرآورده های پروتئینی تم تم ارتباط دو جانبه بخش صنعت و دانشگاه صورت پذیرد.





 



  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 100046
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم