امروز : 15 تیر 1403
معاونت تحقیقات و فناوری
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1399/09/25 - 13:03
  • 8
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zqmz

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز پژوهش





رئیس دانشگاه در پیامی 25 آذرماه روز پژوهش را به تمامی پژوهشگران و فعالان عرصه علم و دانش تبریک گفت.


به گزارش وب دا، در پیام دکتر سید علیرضا مروجی آمده است: 


امروزه در کشورهای توسعه یافته پژوهش یک سرمایه گذاری استراتژیک محسوب می گردد و در دانشگاه ها بالاترین اولویت به حمایت در امر پژوهش اختصاص داده می شود و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب نیز تجاری سازی علم و تولید ثروت از یافته های علمی و رفع نیاز جامعه از تکالیف مهم پژوهشگران دستگاه های پژوهشی و فناوری محسوب می گردد.


پژوهش های کاربردی توام با فناوری باعث افزایش دانایی و توانایی جامعه، افزایش تولید و اشتغال و در نهایت خودکفایی، تولید ثروت و اقتدار جامعه ایرانی می شود و آینده ای درخشان برای کشور را به ارمغان می آورد.


توسعه همه جانبه ایران اسلامی که در چشم انداز بیست ساله کشورمان در افق 1404 ترسیم گردیده است ؛ در سایه توسعه علمی و فناوری تحقق می یابد و این مهم جز از طریق گسترش فرهنگ پژوهشگری در جامعه میسر نخواهد شد.


روز پژوهش روز ارج نهادن به مقام شامخ محققان و پژوهشگران خستگی ناپذیر کشور عزیزمان است و هفته پژوهش امسال مصادف با شهادت یکی از دانشمندان برجسته هسته‌ای کشورمان، شهید دکتر محسن فخری‌زاده است. ضمن درود و سلام به همه شهدای عرصه علم و دانش بالاخص شهدای هسته‌ای کشورمان، یاد و خاطره این عزیزان را گرامی می‌داریم. 


 اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک این هفته به همه پژوهشگران، فناوران، اساتید، دانشجویان و همکاران معاونت تحقیقات و فنآوری دانشگاه بر خود لازم می دانم از خدمات علمی و پژوهشی این عزیزان نهایت تقدیر و تشکر را به عمل آورم.


امید است با تلاش و همت همه شما پژوهشگران  و فناوران، شاهد موفقیت های چشمگیر دانشگاه باشیم و بتوانیم با استفاده از خرد جمعی شاهد ارتقاء پژوهشی و موفقیت مراکز تحقیقاتی دانشگاه باشیم.


 


دکتر سید علیرضا مروجی


رئیس دانشگاه


  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 100915
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم