امروز : 16 تیر 1403
معاونت تحقیقات و فناوری
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1398/07/01 - 10:30
  • 9
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZKey

فراخوان سومین رویداد جایزه بازی‌های جدی (SeGap2019)


رویداد جامع جایزه بازی‌های جدی، سالانه توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تنها متولی این صنعت و با جذب حامیان این حوزه، برگزار می‌شود. این رویداد در سومین دوره خود تلاش می‌کند تا با برگزاری سه بخش کلیدی، شامل جشنواره بازی جدی سال ۱۳۹۸، هکاتون بازی‌های جدی ۱۳۹۸ و سمپوزیوم بازی‌های جدی ۱۳۹۸، زیرساخت‌های علمی و صنعتی را برای توسعه بیش‌ازپیش بازی‌های جدی در کشور فراهم و حلقه‌های توسعه را از تحقیقات دانشگاهی تا تجاری‌سازی محصولات موجود در صنعت تقویت کند.



حامیان این دوره را موسسه آموزشی علوم و فنون کیش به نمایندگی از سازمان منطقه آزاد کیش، موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی (نیماد)، درمان و آموزش پزشکی، اداره کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شرکت هوشمند اول بهشتی (هاب) و دانشگاه شهید بهشتی تشکیل می‌دهند.



موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی (نیماد) به نمایندگی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مانند سال پیش، حامی رویداد بوده و علاوه بر حمایت مالی از بازی‌های منتخب حوزه سلامت، برنامه‌های بلندمدتی را برای توسعه بازی‌های جدی در این زمینه ترتیب داده است.



جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت http://nimad.ac.ir/content/۱۸۳/series-game-prize-۲۰۱۹مراجعه نمایید.



دریافت فایل فراخوان/_JRS/Files/News/News/v/CallForSeGaP۲۰۱۹.pdf




 



  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 100534
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم