امروز : 14 تیر 1403
معاونت تحقیقات و فناوری
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1401/08/18 - 10:45
  • 16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zh1z

خانم دکتر سمیه نادی راوندی به عنوان «مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات دانشگاه» منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، طی حکمی از طرف معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، خانم دکتر سمیه نادی راوندی به عنوان«مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات دانشگاه » این معاونت منصوب شد.



به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، طی حکمی از طرف معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، خانم دکتر سمیه نادی راوندی به عنوان«مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات دانشگاه » این معاونت منصوب شد.



در ابلاغ مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات دانشگاه آمده است:



سرکارخانم دکتر سمیه نادی راوندی



با سلام و احترام؛



با عنایت به مراتب تعهد و توانمندی های ارزشمند حضرتعالی، با حفظ سمت به موجب این ابلاغ بعنوان "مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات دانشگاه" منصوب می گردید تا با استعانت از پروردگار متعال و رعایت جوانب شرعی و قانونی و بهره گیری از توان علمی، تجربه خویش و استفاده از نظرات صاحب نظران، کارشناسان و ظرفیت های موجود در انجام وظایف محوله نهایت سعی و تلاش خود را مبذول دارید. انتظار است با درنظر گرفتن ضوابط و مقررات قانونی بالادستی و سیاست های ابلاغی اقدامات ذیل را درجهت بهینه سازی وظایف حوزه تحت سرپرستی و واحدهای تابعه معاونت معمول فرمائید:



* پیاده سازی و اجرای ارزشیابی Impact(پژوهش های تأثیرگذار بر سلامت) در دانشگاه.



* تدوین برنامه های دانشگاه در حیطه بین المللی سازی پژوهش و فناوری.



* ارزشیابی و ارتقاء فعالیت های فعالیت های پژوهشی دانشکده ها، واحدهای توسعه تحقیقات بالینی بیمارستانی و مراکز تحقیقاتی دانشگاه.



* ایجاد ساز و کار و تسهیل تبادل عرضه و تقاضای علم و فناوری در حوزه سلامت جهت تأمین منابع مالی از بخش خصوصی و توسعه پژوهش های تقاضا محور.



* پیاده سازی مکانیسم بودجه ریزی و هزینه کرد اعتبارات پژوهشی برای اجرای طرح های توسعه علم و فناوری نظام سلامت کشور در دانشگاه.



* ظرفیت سازی برای جذب و پذیرش دکتری تخصصی پژوهشی، پزشک پژوهشگر، دستیار پژوهش مراکز تحقیقاتی و راه اندازی برنامه های جدید ثبت بیماری ها و پیامدهای سلامت در دانشگاه.



* بهره مندی از ظرفیت وقف و امور خیریه جهت تأمین منابع مالی.



* ارتباط و هماهنگی با مدیران واحدهای تابعه حوزه معاونت جهت اجرای مقررات و دستورالعمل های پژوهشی.



دکتر غلامعلی حمیدی



معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه



 



در ادامه این حکم از زحمات مدیران سابق معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه جناب آقای دکتر اژدر حیدری و خانم زهره آذرباد تشکر و قدردانی نمودند.



 



  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 101591
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم