امروز : 14 تیر 1403
معاونت تحقیقات و فناوری
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/05/15 - 12:09
  • 195
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZPHz

جلسه مدیران فناوری دانشگاه با مدیر عامل شرکت نوآوری شروع

در راستای حمایت از نوآوری و توسعه طرح ­ های محصول محور در روز سه شنبه مورخ ۱۰/۰۵/۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۰ لغایت ۱۱ جلسه­ ای با حضور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه به همراه مدیران حوزه فناوری با مدیر عامل مرکز نوآوری شروع برگزار گردید.

در راستای حمایت از نوآوری و توسعه طرح‌ های محصول محور در روز سه شنبه مورخ ۱۰/۰۵/۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۰ لغایت ۱۱ جلسه‌ ایبا حضور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه به همراه مدیران حوزه فناوری با مدیر عامل مرکز نوآوری شروع برگزار گردید.

در این نشست سرپرست محترم معاونت تحقیقات و فناوری جناب آقای دکتر حمیدی، ضمن خوش آمد گویی به مهمانان گرامی، با تاکید بر ضرورت همکاری بین سازمانی جهت پیشبرد اهداف فناوری دانشگاه و تولید محصولات دانش بنیان، ابراز امیدواری نمودند که با اشتراک گذاری تجارب و زیرساخت‌ های هر دو مجموعه اقدامات موثری در راستای رفع چالش‌ های موجود در حوزه تولید و فناوری برداشته شود. همنی طور با توجه به بررسی هرچه بهتر و آشنایی بیشتر با توانمندی‌ ها و امکانات مرکز نوآوری شروع و بالعکس تاکید نمودند تیمی متشکل از مدیران دفتر توسعهٔ فناوری نسبت به بازدید از این مرکز اقدام نمایند.

همچنین جناب آقای دکتر احسان احمدی سرپرست محترم مرکز رشد نیز ضمن استقبال از همکاری مشترک، بیان نمودند که در نقشه راه نیل به دانشگاه‌ های نسل سوم و چهارم، شبکه سازی و استفاده از ظرفیت‌ های فنی، تجهیزاتی و خدمات مشاوره‌ ایسایر مراکز نوآوری و پارک‌ های علم و فن آوری ضرورت داشته و آمادگی مرکز رشد فناوری سلامت جهت عقد تفاهم نامه همکاری با مرکز نوآوری شروع را یکی از گام‌ های مفید در این زمینه بر شمردند.

همچنین آقای نعیمی مدیر عامل مرکز نوآوری شروع (شعبه کاشان) به معرفی خدمات و دستاوردها و پروژه‌ های انجام شده مرکز پرداختند و ضمن اعلام برنامه‌ های مشارکتی با دانشگاه، مقرر گردید تا در جهت آشنایی بیشتر مدیران دانشگاه از این مجموعه بازدید نمایند.

  • گروه خبری : اخبار مرکز رشد
  • کد خبر : 102932
کلمات کلیدی

تصاویر

مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید