امروز : 15 تیر 1403
معاونت تحقیقات و فناوری
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1400/04/12 - 12:17
  • 4
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Znpz

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات، سرپرستان کمیته تحقیقات دانشجویی و مرکز رشد دانشگاه


مراسم تکریم و معارفه مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات، سرپرستان کمیته تحقیقات دانشجویی و مرکز رشد با حضور رئیس دانشگاه، اعضای هیات علمی و کارکنان حوزه معاونت پژوهشی مورخ 1400/4/9 در محل سالن قریب برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری، رئیس دانشگاه در این مراسم از زحمات خانم زهره آذرباد در طول دوران تصدی مدیر امور پژوهشی، دکتر حبیب ا... مرادی در طول دوران تصدی سرپرست مرکز رشد و فناوری و دکتر فاطمه عطوف در طول دوران تصدی سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی قدر دانی نمودند.



دکتر سید علیرضا مروجی، همچنین احکام دکتر دکتر اژدر حیدری به عنوان مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات، دکترعلی محمد نیک فرجام به عنوان سرپرست مرکز رشد و فناوری و حامد میرزایی به عنوان سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی را به آنان ابلاغ و برای آنان آرزوی موفقیت کرد.



رئیس دانشگاه، جلسات تکریم و معارفه را فرصتی برای بزرگداشت و تکریم از زحمات اشخاصی که در سمت های مختلف فعالیت می کنند، عنوان کرد و از زحمات تمامی مدیران واحدهای فوق تجلیل و برای مدیران جدید آرزوی موفقیت کرد.



وی، بر تعامل و همکاری تمامی همکاران، جهت ارتقای سلامت و رسالت های دانشگاه تاکید کرد.



شایان ذکر است در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدیه به رسم یادبود از تلاش های مدیران اسبق معاونت تحقیقات و فناوری قدردانی به عمل آمد.












  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 101083
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم