امروز : 17 تیر 1403
معاونت تحقیقات و فناوری
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1397/09/28 - 14:15
  • 10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zxay

برگزاری تور پژوهشی به میزبانی دانشکده پیراپزشکی



به کزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، بمناسبت هفته پژوهش نشستی با حضور معاون محترم پژوهشی دانشگاه به همراه مدیران و کارشناسان حوزه ستادی معاونت تحقیقات و فناوری، سرپرست و اعضای هیئت علمی دانشکده پیراپزشکی در روز سه شنبه مورخ 97/9/27 در دفتر سرپرست دانشکده برگزار گردید.



در ابتدای جلسه سرپرست دانشکده ضمن معرفی اعضای هیئت علمی و واحدهای مختلف دانشکده در ارتباط ابعاد مختلف فعالیت های پژوهشی و توانمندی های و دستاوردهای دانشکده توضیحاتی را ارائه کردند.همچنین هر یک از اعضای هیئت علمی نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند، در ادامه معاون محترم تحقیقات و فناوری دانشگاه ضمن  سخنرانی، بر انجام تحقیقات کاربردی تاکید ورزیدند.



 سپس مدیران گروههای آموزشی و مرکز تحقیقات مدیریت اطلاعات سلامت به تشریح برنامه پژوهشی، پیشنهادات و چالش های پیش روی برنامه های آتی گروههای آموزشی پرداخته و  فعالیت های خود در امور پژوهشی و تحقیقاتی را ارائه نمودند.



در انتهای جلسه معاون محترم تحقیقات و فناوری دانشگاه ضمن پاسخگویی به مشکلات مطرح شده به ارائه رهنمودهایی در زمینه انجام تحقیقات کاربردی پرداخته، از جناب آقای دکتر احسان نبوتی به عنوان عضو هیئت علمی برتر پژوهشی و خانم منیره صادقی جبلی به عنوان دانشجو ی برگزیده پژوهشی در سال 97  تقدیر و قدردانی بعمل آوردند.



 



نشست با معاون پزوهشی



نشست با معاون پژوهشی



نشست با معاون پژوهشی



  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 100295
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم