امروز : 15 تیر 1403
معاونت تحقیقات و فناوری
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1400/05/06 - 08:55
  • 8
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZRpz

اعلام اولین فراخوان مشترک طرح های پژوهشی صندوق ونیماد


اولین فراخوان طرح های پژوهشی مشترک پژوهشگران صندوق و نیماد منتشر شد.



به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور اولین فراخوان طرح های پژوهشی مشترک پژوهشگران صندوق و نیمادمنتشر شد.



بنا بر این گزارش فراخوان طرح های پژوهشی مشترک صندوق و نیماد در راستای رفع برخی نیازهای جامعه علمی کشور بالاخص جامعه پزشکی اعلام شده است. در این فراخوان از پنج حیطه پژوهشی زیر حمایت خواهد شد.



۱. پژوهش های حوزه فراورده‌های سلامت محور (دارو، کاشتنی ها، تجهیزات پزشکی، ابزارهای تشخیص، بیوسنسورها، میکروروبات، بیونیک و پوشیدنی ها)



.۲ استفاده از هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، ابرداده‌ها، در تشخیص، پیشگیری و درمان بیمارها



.۳ آلاینده‌های محیط زیستی (شناسایی / ارزیابی اثرات / کنترل آلاینده‌ها)



.۴ بایو متریال در پزشکی و مهندسی بافت، پرینتر، جوهرهای زیستی و محصولات سه بعدی


.۵ بهداشت مواد غذایی و پروبیوتیک


در این فراخوان پیشنهادیه تحقیق «نیاز محور» بر اساس حیطه های پژوهشی بالا به صورت مشترک توسط دو محقق اصلی («عضو هیات علمی یکی از دانشگاه ها یا موسسات پژوهشی غیر علوم پزشکی» و «عضو هیات علمی یکی از دانشگاه ها یا موسسات پژوهشی زیر مجموعه وزارت بهداشت») تهیه می شود.



هر پژوهشگر به صورت مستقل در سامانه های پژوهشی صندوق و نیماد پیش پروپوزال های خود که به صورت مشترک تهیه شده است را ارسال می کنند.



در این فراخوان صندوق و نمیاد هر کدام حداکثر ۳ میلیارد ریال از پژوهشگران خود حمایت می کنند که در مجموع هر طرح تحقیقاتی از سوی دو نهاد حداکثر ۶ میلیارد ریال حمایت خواهد شد.



یادآور می شود پژوهشگران صندوق جهت ارایه پیش پروپوزال های خود از ۱۰ مردادماه می تواند به سامانه مدیریت پژوهش صندوق به نشانی rtms.insf.org مراجعه نمایند. همچنین سامانه نیماد از ابتدای مردادماه در اختیار پژوهشگران نیماد قرار می گیرد



نحوه و میزان حمایت صندوق و نیماد بر اساس راهنمای متقاضیان فراخوان گرنت مشترک صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور (INSF) و مؤسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران (NIMAD) در اختیار پژوهشگران قرار گرفته است.(جهت مشاهده راهنمای متقاضیان اینجا را کلیک کنید.)



 



جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۲۱۶۱۱۵۷ تماس حاصل فرمایید همچنین با نشانی الکترونیکی environment@insf.org در ارتباط باشید.


  • گروه خبری : اخبار معاونت پژوهشی
  • کد خبر : 101110
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم