امروز : 13 تیر 1403
  • 1399/06/23 - 10:40
  • 30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZW4z

برگزاری وبینار جستجوی شواهد بالینی در PubMed

بیش از ۹۰۰ نفر در وبینار جستجوی شواهد بالینی در پایگاه پابمد شرکت کردند



به گزارش مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه، وبینار جستجوی شواهد بالینی در پایگاه پابمد چهارشنبه ۱۹ شهریورماه ۱۳۹۹ با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی بیرجند و کاشان برگزار شد. در این وبینار ۱۰۵۴ نفر از سراسر کشور ثبت نام کردند که شامل ۲۹۸ عضو هیئت علمی، ۳۷۰ دانشجو و ۳۴۴ کارمند بودند. ۱۸۰ نفر از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و ۱۳۱ نفر از دانشگاه علوم پزشکی کاشان و ۷۴۳ نفر از سایر دانشگاه ها و مراکز علمی کشور در این وبینار آموزشی ثبت نام کردند.


وبینار جستجوی شواهد بالینی در پایگاه پابمد راس ساعت ۱۰ شروع شد و تا ساعت ۱۳:۳۰ ادامه داشت. در زمان برگزاری وبینار ۹۷۴ نفر به سامانه وب کنفرانس متصل شدند که ۴۶۸ نفر بیشتر از سه ساعت، ۲۳۲ نفر بین دو تا سه ساعت، ۱۱۶ نفر بین یک تا دو ساعت، ۵۶ نفر بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه و ۱۰۲ نفر کمتر از ۳۰ دقیقه در وبینار حضور داشتند. بیشترین تعداد حضور همزمان شرکت کنندگان در این وبینار ۷۰۹ نفر بود که در بین وبینار های آموزشی علمی کم نظیر است.


نزدیک به پانصد نفر در پایان وبینار در نظرسنجی شرکت کردند که تحلیل نتایج نظرسنجی نشان داد بیش از ۹۲ درصد شرکت کنندگان از وبینار رضایت داشتند. 


طبق تفاهم نامه مشترک معاونین تحقیقات و فناوری دو دانشگاه، کلیه فعالیتهای اجرایی این وبینار توسط دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و سرکار خانم دکتر نادی راوندی و سرکار خانم دکتر بتولی از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان تدریس این وبینار را برعهده داشتند.





برای دریافت فایل اسلایدها اینجا کلیک کنید.









 




 


 


برای دریافت فایل نتایج نظرسنجی و نظرات کاربران اینجا کلیک کنید. 


  • گروه خبری : اخبار کتابخانه دیجیتال
  • کد خبر : 100830
کلمات کلیدی
علیرضا یاور کتابخانه  دیجیتال
خبرنگار

علیرضا یاور کتابخانه دیجیتال